Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


lördag 9 oktober 2010

Tro det el ej...

Men jag ska testa pulver igen! Jag har exakt 15 dagar på mig att gå ner 4kg! Det blir promenader varje dag med! Med -4 kg kommer jag att väga ca 68kg hos kirurgen har då minskat 15 kg! Egentligen tror jag inte på pulver dieter men det är en snabb metod som leder till viktminskning, det är tiden efter som jag har svårt för att lita på! Men i bland blir det så här! Har jag klarat leva på 5 bananer/dag borde jag klara detta! Jag kommer evt byta ut mot knäckebröd el sallad! Men endag kan se ut så här:
2 påsar
1 färdig shake
1 mellanmåls bar med någon god choklad smak
2 snacks ( dessa är dock svåra att få tag i, 99 kcal / bar)
= 800 kcal

Ned räkning med start måndag!!

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar =)