Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


onsdag 4 maj 2011

Drömmen om den perfekta kroppen

.. Fortsätter givetvis! Just nu känns det jävligt långt borta men jag vet ju att den går att uppfylla och det är vara jag som kan göra den sann! Men var fasen e lusten? Har legat lååågt väldigt länge nu! Vad jag inte kan förstå med mig själv är att jag alltid slutar när det går som bäst o jag väger som minst! Är det inte det lustigt? Det är då man borde vara som mest taggad!

Men motionen måste komma igång! Power Walk kommer att bli det nya i mitt liv :) med start i morgon!

Heja oss o fortsätt kämpa :)

1 kommentar:

  1. Ja va fan slutar man när det går som bäst för?! Är det inte då man borde vara som mest motiverad att fortsätta?! Skumt det där. Men, men det är bara att kämpa när man väl är på banan igen.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)