Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


onsdag 23 november 2011

Landstinget har godkänt

Per var med mig i dag på besöket! När hon skulle kolla min mage fick per snällt vända sig om!

Det började med att läkaren sa att hon pratat o läst journaler från Linköping och att jag inte riktigt föll under deras kriterier :( hon tog lite uppgifter igen som vikt, exem, osv
Sen ville hon titta på magen, den buktar ju ut fruktansvärt mkt! Hon klämde ordentligt och har ff glipa mellan magmusklerna och ett bråck som puttar Ut magen, därav denna gravid mage :/ jag har ju inget direkt häng ståendes men då böjde jag mig ner för att visa henne detta hemska, hon blev nog förvånad o måttbandet åkte fram, 11 cm häng, jag lovar ingen vacker syn! Sen fick jag lägga mig ner o hon kunde tydligt känna bråcket! Sen sa hon att hon fått mitt mail, tittat på bilder, hade pratat med sina kolleger och att de finner det rimligt att jag opereras! Jag tror jag frågade henne 4 gånger för att undvika missförstånd! Jag är godkänd, landstinget kommer att betala, och nu är det återbesök i Linköping igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)