Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


torsdag 5 april 2012

Operation

Har ju glömt att skriva att mötet i Linköping gick bra! Kirurgen jag träffade kommer att vara samma dom op mig! Jag fick förtroende för honom och det kändes bra! Pga sommarjobb, läkning osv bestämde vi att op kommer att ske tidig höst! Ska försöka gå ner så mycket som möjligt (till mitt eget mål 60kg) vi pratade lite om komplikationer osv! Jag har sedan tidigare känd trombosytdysfunktion... -Att blodet inte koagulerar sig som det ska! Så det blir väl lite extra kontroller speciellt ef op! Han drog i skinnet och fick in 3 fingrar mellan magmusklerna!

Men det kändes bra, inga mer besök tillbaka till jkpg utan de har gett sitt medgivande så de är borta ur bilden!

Spännande och super nervös höst framför mig :)

Sandra

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar =)