Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


tisdag 5 februari 2013

Vänta.. Vänta.. Inte än..

Nej.. I detta fallet vill jag verkligen att op ska dröja lite! I kost jag vad jag kan detsamma med träning.. Förra gången fick jag en kallelse EN vecka innan! HALLO, det var knappt att jag klarade av att lösa det då! Det är inte så att man bara kan släppa allt åka o opereras komma hem och ta hand om 3 ungar! Per arbetar förutom sitt ordinarie arb även som instruktör- och han jan inte bara hoppa av hur som helt! O är han borta behöver jag hjälp hemma med barnen! Och närmsta hjälp är 30 mil bort- som även dom måste kunna planera, ansöka om ledighet osv osv! Så jag hoppas att kallelsen kommer minst en månad innan!


Har promenerat (band) 45 min i dag.. Sen va jag helt slut..
Får tänka på att jag ff har förkylning i kroppen, blir kanske en ute promenad i kväll!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)