Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


fredag 26 april 2013

Godmorgon!

Kl 12 kom dom in o sa att det var dags.. Sen gick allt väldigt fort! Sista gången jag tittade på kl var den 12:50 i förberedelserummet nere på op! Kördes in i op salen, stor o fin sal med trevlig personal sen gick det kvickt..
Fick andas i masken o när det började snurra till somnade jag gott!
Kommer inte i håg något från narkos väckningen utan först på uppvaket! Och fy sååå trött o dåsig jag var.. Ville bara sova sova o sova!!! Sen hör jag någon säga att kl är 19:30 då tänkte jag att familjen måste vara oroliga nu!
Vid strax efter 20 är jag uppe på salen igen! Mår bra, lite ont i halsen efter tuberna och omtöcknad men glad att jag försökte sova så mkt jag kunde nere på uppvaket! Uppe på avd igen ringde jag runt till alla mina älsklingar! <3
Fick macka o yoghurt o tittade på navy c vid 00:00 kom de in med mer morfin o alvedon och jag har sedan sovit gott hela natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)