Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


tisdag 7 september 2010

Trogna läsare!!

Ge inte upp hoppet om mig även om det blivit glest mellan inläggen!! Jag har inte gett upp hoppet om mig själv utan SKA nå mitt mål till december i pr, gärna tidigare! Försökt att nå kirurgen i dag utan resultat!! Tänkte jag skulle sätta lite mer press på mig själv genom att få en tid snart!! Jag är laddad att köra men det skiter sig jämt med handlingen :(
Men jag tänker f-n inte hålla på o slås mot vikten länge till, det ät tröttsamt och energi krävande att bråka med sin spegelbild! Jag ska gå ner mina sista 12kg och jag ska bli opererad! Så är det bara!! Men hallo?! 12kg vad är det egentligen, det är ju ingenting! Bara 12kg till min målning, att det då ska vara så svårt!! Blir lite sur på mig själv att jag inte sätter fart! Är en lat människa helt enkelt :( efter ungarna har lagt sig vill jag med lägga mig.., på soffan o bara njuta av tystnaden! Men o andra sidan finns ju inget bättre än ett hårt träningspass!!

Nåja!! Jag håller vikten, ff -10kg :) så korkat att tänka oo jag har gått ner 10kg så känner jag mig nöjd istället för att känna ett sug efter resterande 10!! Är jag hopplös el vad? ;)

Kämpa på!!

Sandra

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. du kommer fixa det !
    vi har lika mkt kvar.
    KOM IGEN NU SANDRA !!!!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)