Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


måndag 14 december 2009

Känns bra

Måste säga att allt känns ff bra. Jag är mycket motiverad att klara av att nå mitt mål denna gången....Men i morgon blir det svårt. Har inte handlat i dag heller...*suck*

Har letat lite efter gi-godis/kakor som jag kan baka med mig och mysa på till jul. farmor och farfar (Liams) fikar ofta och mycket kaffe och fika...det hör till lite i värmland i stugan...det är mysigt att fika hos dom...så för att inte tacka nej hela julen tänkte jag baka lite gi-godis och kakor.


Dagen i mat:
Frukost: Stekt ägg och bacon, gurka
Lunch/mellis: Jordgubbs smotie (vanilj yoggi, grädde och färska hackade halvfrusna jordgubbar)
Middag: Köttsoppa och knäckebröd med ost (skulle egentligen inte äta bröd..men...
Kvälls godis: Gurk och morots stavar med vitlöks creme-fresch
Övrigt: 4 st små bitar av 72% mörk choklad

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)