Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


onsdag 7 april 2010

Påsk, vägning mm

Under nästan 3 veckors tid har jag allt annat än ätit "rätt". Det har varit godis, glass, och kolhydrater i enorma mängder... det blir gärna fel när jag inte är hemma... Först var vi i Örebro, sen kom syrran mf på besök, nu värmland över Påsk. Visst jag kan välja lite vad jag äter och inte äta godis osv men när det kommer till maten så känns det "dumt", ohyfsat att tacka nej!..det äter inte jag...utan då tar jag lite av potatis och mer av grönsaker och kött... När jag kommer bort vill jag ju inte bestämma vad mina gäster ska laga....Snart bär det av till Malmö, bara jag och barnen. Vi ska vara där nere i 11-dagar och bor hos syrran. Vi får väl se hur det går men hos henne är det lättare... Men jag ska väl ärligt säga att hade vi bara hälsat på en helg hade jag tackat för maten hon bjöd på¨utan "krångel".

Onsdag i dag och det betyder ju, vägning! Har slarvat med både mat och vägningar.Vägningen visade bra trots 3-veckors synd. 78.0 vilket innebär ett + på 0,6kg. Nästan ingenting =)Nu måste jag börja ta tag i det här.

Anna skrev att det endast är 12 veckor kvar till sommaren och det = PANIK!!!!Nu väntar barnen och min mage på frukost!Återkommer kanske senare med dagens meny!Kram



1 kommentar:

  1. hallå du har lyckats bra!
    åk iväg nu o NJUT! du har god tid på dig att ta tag i de extra kilon sen.
    ut och gå. ät mindre och ha KUL!!!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)