Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


lördag 24 april 2010

Jag lever ff... Dag 94

..är bara på besök nere i Malmö och det är fortfarande INGEN ordning alls på min mat. Men jag börjar nog hitta tillbaka suget igen! Jag har inga krafter och de krafter jag har de går åt till barnen. Sover inget pga av vakna barn och är aldrig barnfri. Så nu har det hänt...mina krafter är slut och jag känner inte för någonting! Hoppas att jag får ett jobb snart och att körkortet går hyfsat fort så jag kan komma i gång med mitt Sandra liv igen!

Nu har jag hinkat i mig lite kaffe, ska ta och dricka en kopp till så kroppen fortsätter fungera!

Den 6 Maj blir det Vårruset, 5km. Det ser vi fram emot. Ska springa med en tjej som heter Jenny och hennes 7 vänner. Har aldrig träffat dom ir, men jag hoppas att Jenny kan sporra mig och att vi tillsammans kommer att träna inför göteborgsvavet nästa år(2.1mil) som är ett av mina mål och Tjurruset som jag vill springa i oktober i år, verkar sjukt kul =)

Sist men inte minst ett STORT GRATTIS till ANNA som gått ner 20kg. Bra jobbat! Du fixar det sista lika lätt... =)


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)