Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


lördag 1 maj 2010

0,5kg

Nej! Jag har inte kommit igång med viktminskningen igen..men ska ta tag i det. Men det har varit så mycket runt om kring så jag har inte hunnit sitta ner för något som krävs är PLANERING. Ja att gå ner i vikt krävs planering och kunskap. Och i blend är det just där det skiter sig när man inte hinner sittqa ner och planera sin mat för kommande vecka och det blir inget vettigt handlat och sen står man där med onyttigheter i handen för att ha något som sja mätta magen.

Men det är snart 2 månader sen som jag slutade äta enligt gi och vågen visar bara ett plus på 0.5kg och då har jag ätit godis varje dag...och en MASSA onyttgheter.. Jag är en riktig gotte gris..




1 kommentar:

  1. Det är så rätt som du säger att allt kräver planering!
    Jag är också en gottegris ^^ Man måste ju få unna sig något, vi får börja röra på oss mer bara ;)
    Jag har inte joggat så regelbundet som jag bestämde men måste ta tag i det där igen och ha bestämda dagar då jag MÅSTE! Tänkte testa runt rocksjön någon morgon nu :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)