Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


måndag 31 maj 2010

Midsommar 2010 +26 dagar och 8kg


Bild hämtad från google
Inspiration säger jag bara. Wow vad snygg hon är. Vem kunde tro detta. Lustigt hur det här med övervikt kan förändra oss. Även om hon var söt som tjock är det svårt att föreställa sig resultatet. Men vilken inspiration det ger. Önskar att vi hade haft en biggest loser tävling i sverige då hade jag med lätthet anmält mig!

Dagenen började med en hallon smootie och kaffe. Sen en sallad, med det gamla vanliga och kaffe. Som kvällsmat blev det Äggröra med ost och sallad.
Avslutar kvällen med 2 glas vatten (dricker FÖR LITE) och en protein dryck. I morgon är det vägning. Håll tummarna för mig!

Kram

1 kommentar:

  1. Biggest loser ska komma till sverige, men jag tror faktiskt inte att du hade platsat om man ser till hur den amerikanska versionen är... men det är ju positivt :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)