Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


tisdag 1 juni 2010

Midsommar 2010 +25 dagar och 6,8kg -1,2kg

Vägning i dag! Ett bra reslutat på vågen, eller jo det var det väl.. -1,2 kg får man väl vara nöjd med. Då har jag ju trots allt ätit gott. =) Visst ligger pulver och lockar i bakhuvudet hela tiden. Men jag vet att jag inte fixar det så det är bara att släppa. Detta funkar ju. Kan ju vara ett steg hårdare och gå in i ketos då kommer jag att bränna ännu mer. Få se. Mycket möjligt att jag gör det! Det är inte stor skillnad från nu. Lite mindre frukt och mejeri produkter bara.

Syrrans kille skulle hängt med på gi..men han försvann...vet inte vart han tog vägen. Blev nog ingen gi?? Skulle varit kul om man var fler och sporrade varandra, det gör så mycket!

I kväll ska Liam ha gårdsfest sen blir det nog hem och lägga barn och promenad.

Uppdaterar nog i kväll

Pösss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)