Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


lördag 5 juni 2010

Midsommar 2010 +21 dagar och 6,8kg

Startade dagen med en promenad på 2 km skulle gått längre men missade gatan jag skulle svänga så jag nöjde mig med detta i dag. I morgon får det bli hela rundan. Såg att jag missat skriva in promenaderna i tidigare inlägg. Det har både blivit 6km och 4 km tidigare..

Äggen va slut =( så jag drack bara en smootie till frukost och kaffe. Blev inte speciellt mätt. Sen har jag försökt att få i mig vatten, man tycker att man borde vara törstigare nu när solen är så varm men ända dricker jag ff för lite. Tog en protein shake som mellis.

Annelie och Henrik kom i kväll med. Vi åt tacos. I stället för skalen gjorde jag en gi variant. Skalen bytes ut mot "ostskal" Himla goda blev dom faktiskt. Dessa gör jag gärna om. Smakar som om man tog av osten på en gratäng typ. Per råkade ha i äggvitan med men de blev bra ändå.
Taco skal på gi vis

Innan ugn...
“Tacoskal”

Ingredienser: Riven ost efter smak
1-2 äggulor

Gör såhär:Blanda ost och äggulor i en bunke. Klutta ut på en väl smord eller oljad form. In i ugnen på ca 200 grader tills osten fått fin färg.


Kramar

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är!! Jag är imponerad av att du kan stå emot så mycket och lyckas ändra på din meny när alla de andra äter vanligt! :)

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är Sandra!! Jag sitter själv och försöker kolla upp hur det funkar med gi men jag blir bara snurrig i huvudet så det får väl bli som det blir.
    Blir inte klok på min vikt just nu. Jag tycker bara jag går upp och upp.. :(

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)