Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


söndag 6 juni 2010

Midsommar 2010 +20 dagar och 6,8kg

Ljuva söndag. Började dagen med ca 3km rask promenad. Hem och åt lättare frukost innehållande ägg (igen) och en smootie. Det ska jag säga att frukosten tycker jag är jätte svår att hitta alternativ till. Ska ut och googla lite för att få lite tips...

Resten av dagen spenderades ute. Städade gäststugan som har fått fungera som ett förråd. Började runt 11 och gick in 19:45 så några kalorier måste ha försvunnit där med =)

Lunch bestod av tacofärs och wookade grönsaker. Som jag kanske tidigare nämnt så äter jag inte sa,,a som familjen längre, tyckte detta var klydigt innan men inte nu längre. Jag avstår från det jag inte kan äta och ersätter med annat. Oftast så äter vi ju samma huvud ingredigens som kött, kyckling el fisk, även såsen blir det samma ,oftast är det bara tillbehören som blir olika.

Nu kallar sängen...

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)