Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


måndag 7 juni 2010

Midsommar 2010 +19 dagar och 6,8kg

Måndag igen. I dag har jag varit på läkemedelsutb. På rasten bjöds det så klart på fika men inte vilken fika som helst..utan MOROTSKAKA. Det är ju så himla gott... Jag tittade och dreglade lite överkakorna sen plockade jag fram ett äpple.. =) Nej ska ärligt säga att det blir lättare och lättare att säga nej tack. Visst saknar jag alla godis och gott saker, men varje gång tänker jag att Det kan jag äta sen, sen när jag är klar med min viktminskning. Smakade apelsin lighit läsk, mycket gos måste jag säga.

Innan utb köpte jag en keso som jag åt på stående fot som frukost.. Till middag blev det revbensspjäll.

Vägning i morgon...tror inte på något bra resultat dock har stått still länge och i morse fick jag ant svaret..ni vet....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)