Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


måndag 14 juni 2010

Midsommar 2010 +12 dagar och 6,3kg

OK bara att inse att jag inte kommer att hinna 8 kg till midsommar. Jag satsar varje fall på att jag SKA ha nått -10kg delmålet till midsommar och dit är det 4,1kg. Kanske kan jag hinna. Är ju bara 12 dagar kvar. Dagarna bara rusar i väg. Såg att det är ju hela 6 dagar sen so jag uppdaterade bloggen, trodde jag bara hade missat helgen. Men så fel jag hade...

Helgen var jag ju bortrest. Kände mig lite strulig när vi skulle handla, jag kan ju inte äta allt men det löste sig. PÅ söndagen skulle de äta bakad potatis och då kände jag mig dum att vi skulle laga annan mat till mig. Dock blev det 3 drinkar med sweepes läsk som vi trodde var sockerfri men som visade sig att inte vara speciellt sockerfri =( Men jag dog ju inte...

I morgon är det vägning så då blir det även en uppdatering, ant under kvällen. Jobbar i natt och jag har ont i halsen och har Liam hemma så det kommer att bli svårt att få dagen att gå ihop i morgon! Dessutom ska jag på och jobba i gen!

Men vi höres efter vägning..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)