Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


måndag 28 juni 2010

Nytt mål..

Då fortsätter vi resan mot nya mål!! Helgen har inneburit en del alkohol, MÅNGA kolhydrater i form av tårta, färsk potatis, osv. Men det har varit en SUPER härlig helg med god mat och dryck tillsammans med vänner. Vågen visade +1,1kg men det tar jag lite med en nypa salt. Man kan INTE gå upp helt kilo bara fett under 1 dag... Så det kilot tror jag kommer att trilla av mig snart igen!! En promenad sen är den kanske borta!!

Japp i morse drack jag pulver, ja! Jag hade tänkt att testa pulver jag känner dock att jag inte är med i motivationen riktigt...det är för mycket hunger och tveksamheter kring dieten. Men det går snabbt (förhoppningsvis)och det är ju det som jag vill komma åt.. Förstår inte varför jag är så hungrig..
Mina tveksamheter till dieten är både syrran och mamma har druckit pulver men har gått upp en del igen. En annan vän gick ner 10kg men går nu sakta upp igen... Jag vill inte att detta ska hända mig =( Men sen har vi Anna som går ner och ner och ner och som snart har nåt sitt mål då känner jag att jag vill ju oxå...Så jag är så kluven. Men mitt störtsa hinder är nog hungern..

Jag har som mål 12kg med pulver, sen äter jag igen så jag kan börja träna redigt!!
Så vi räknar kilo denna gång! Önska mig lycka till och påmin mig om att ha målet i sikte.. Lyckas jag har jag bara mellan 4-6 kilo kvar till mål på 58kg =)

Puss och kram på er hälsar världens hungrigaste tjej =(


1 kommentar:

  1. DU fixar det !!!!
    12 kg med pulver är inget min vän! du biter av det på 4 veckor max.
    skulle du inte palla. ät 1 helg.. kör på digen 2 veckor.. å håll på så.
    du kommer fixa det jag vet det.
    handlar om inställningen.. bara inställningen!!!
    kramar o stooort lycka til!
    skriv gärna hur du känner om inte dag för dag iaf några ggr så jag kan följa!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)