Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


onsdag 2 juni 2010

Midsommar 2010 +24 dagar och 6,8kg

Hallo alla.

I dag hade jag körlektion redan klockan 09. och som vanligt blev det lite brådskande Så det blev kaffe i näven och dricka den i bilen. Efter körlektionen satte jag mig på cafe By George och drack kaffe och med mig hade jag köpt en burk keso med smaken: fetaost och oliver. Den var super god. Blev inte mycket till frukost...men men

Inne i affären hittade jag varje fall denna godis påse. Fanns i olika smaker. Den innehåller sockeralkohol som är en form av sötningsmedel den har därför lägre/lågt GI. Jag har dock inte öppna den än. Jag vet ju att äter jag EN kommer jag ant ta en och två till. Dessutom kommer jag att trigga igång godis suget som tyvärr hos mig är enormt stort. Har inte ätit en enda bit sen jag började igen och det vore ju dumt att förstöra detta. Fast jag tog en liten bot 70& choklad i går men bara en bit. Den var med smaken Mint och OJ så god den var. Nya favo chokladen och jag som inte ens är jätte favo med mörk choklad =)

Sallads frossa har det ju blivit, älskar skaldjur så för de mest blir det åt det hållet..

Middag i går blev kycklingfilé med brockoli och sås. Mums så gott.
Och kvällen avslutades så klart med en protein shake som har börjat smaka bättre =)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)