Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


torsdag 27 maj 2010

Midsommar 2010 +30 dagar och 8kg

Hann inte äta frukost hemma i morse. Hade glömt att ställa klockan. När jag kom till stan (skulle sitta på körskolan) så släppte Per av mig utan för Victoria hotell Mums hotell frukost tänkte jag finns ju massor av bra gi mat där. Skramlade ägg bacon osv. Det skulle kosta 100kr. Nja kände jag skulle kanske bara köpa något på Ica i alla fall så jag gick dit och kom till kassa...73 kr...För lite nötter, keso, och ölkorv..Sen fick jag gå till cafét och handla Kaffe som kostade 29 kr. Snacka om vilken jäkla dunder tabbe jag gjorde. Snyft..Tänk vad mycket god hotell frukost jag hade kunnat äta!

Per ville ha chicken mamma till lunch väldigt gott men serveras med ris eller pommes. Så för min del blev det grillade revben. Men det är inte fy skam det =) Till middag hade vi Stubb Madde och hennes barn. De bjöd på grillat, sallad och pommes. Även här blev det en god middag fast utan pommes och jag blev propp mätt! =)

Träning i dag blev lite lättare joggning i 20 minuter!

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)