Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


lördag 29 maj 2010

Midsommar 2010 28 dagar och 8kg

I dag har vi varit på marknad, trots lite regn blev det en lyckad dag ändå. Startade med två knäckebröd och en smootie.
PÅ marknaden ville resten av gänget FIKA och för mig är det goda bakelser. Men jag beställde en kaffe och åt ett päron. Det som känndes lite tufft var att Liam ville inte äta upp sin GODA kaka och i vanliga fall hadejag ätit den. Och det var tufft att behöva slänga bort denna läckerbit!

Innan vi åkte hem åt vi på Pizzerian i stan, Jag tog en sallad med det gamla vanliga! Hemma åt vi sen kokt korv med bröd (utan bröd för mig) och vindruvor.

Resen av gänget åt glass. Mums det hade varit gott men jag stod faktiskt emot det med =)

En dag med MYCKET frestelser som jag lyckades säga NEJ till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)