Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


söndag 23 maj 2010

Min idol

Jag har en idol, hon är så grymt duktig, ger allt hon har hela tiden. Hon vägrar ge upp och ser målet klart och tydligt framför sig! Hon har gått ner (sista vägning) 24.3 kg på bara några månader. Hon har verkligen kämpat och tränat och sagt Nej tack! Anna f-n vad du är bra! Grattis gumman till dina förlorade kilon. Viilken skillnad =)

Så nu jäklar hör ni, nu sätter vi fart!

Jag har smyg startat idag. Har ätit en pannacota till kaffet, dock var det så lite socker så det är knappt märkbart..men from tisdag är inget socker tillåtet, inte i den formen. Fasigen vad jag med vill bli smal. Pannacotan var inplanerad sedan gårdagen.

I dag har jag ätit skramlade ägg och bacon till frukost. Lunch (orkade inte laga) bärsmootie *im loving it* Eftersom jag inte hinner äta om mornarna så står numera mixern frame. Det tar bara några sekunder att blanda till en smootie och gott e det ju med...detta kan göras när kaffet rinner ner! Till Middag blev det grekisk sallad med marinerad fläskfile. Ska strax gå och sova och nu ska jag ta en protein shake. Tyvärr smakar den inget vidare. svårt att veta vilken man ska välja finns ju så många olika utbud. Detta är 100% casein vilket är ett långsamt protein..ex omman dricker den innan sänggående håller den kroppen i förbräning i stället för att sluta..sen fyller man ju på med frukost igen! =)

1 kommentar:

  1. ååå va snäll du är !
    jag ska fan ge mig på att lyckas !
    iiiiingen kanstoppa mig och JAG VET ATT DU KOMMER ATT LYCKAS!
    NU KÖÖÖR VI 10 kg ska BOOOORT!!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)