Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


onsdag 26 maj 2010

Midsommar 2010 +31 dagar och 8kg

Jahap. Vägde in mig i dag och efter allt godis ätande (har nog ätit en påse varje dag, inte klokt finns inget stopp på mig) så visade vågen lite plus. Jag väger alltså in mig på 78.7kg vilket är ett plus på 1,5 sen jag slutade med gi i slutet på Mars. Trist men jag har bara mig själv att skylla. Jag tar igen detta snabbt... Hade varit gott om vågen hade visat 69,2. Då har jag gått ner dessa 8kg plus dom jag gått upp. Sen är det bara 11,2 kvar till mål. Jag hade då varit färdig med halva min resa...



I dag hann jag inte med någon frukost det fick bli lunch direkt. Var i stan i dag och dagens var fetaostfylld kyckling file med stektpotatis och örtsås. Tog bort potatisen och ersatte den med sallad. Det var hur gott som helst!



När vi kom hem och hade hämtat Liam blev det kvälls mellis med en jordgubbs smootie. I kväll blir det apelsin och grädde till Gray!


Denna klänning hänger i min garderob och vill gärna bli använd på midsommar...


Hoppas att ni alla kämpar på där ute, nu SKA vi klara det här!!

1 kommentar:

  1. det va ändå inte mkt du gott upp för ha ätit nornal under denna period!
    du fixar det sandra!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)