Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


måndag 24 maj 2010

Midsommar 2010 +33 dagar och 8kg

Dagens:

Frukost: Jordgubbs smootie tillsammans med en kopp kaffe. Har druckit dåligt med vatten men jag har natten (ska jobba) på mig här att dricka igen lite.

Till Lunch /middag möte jag upp Per och Stubb i stan. Det blev sallad med: Grönsallad, gurka, tomat, fetaost, vanlig riven ost, kräftor, räkor och rödlök. Mums!

I kväll: Smootie (igen) det är såååå gott, äpple och kaffe.

Till Natten: Vatten, massor med vatten. En smootie (hihi) apelsin och istället för choklad har jag köpt ölkorv =) nästan inga kolhydrater alls i och det är såååå gott!

Blir lite knasigt med invägning i morgon eftersom kroppen inte har sovit osv.. Om jag inte glömmer bort mig så ska jag väga mig! För er som inte läst den andra bloggen, jag har barnene hemma på fm innan per kommer hem för att Colin har blivit sjuk!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)