Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


torsdag 13 maj 2010

Pulverdiet

Tror egentligen inte på det här med pulver diet, men jag vet i fan om jag ändå inte ska prova en sista gång...Jag har ju både pulver och soppa hemma och vatten det finns ju i kranen så det är bara till att köra igång!! Jag har inte klarat det innan , men denna gången kanske jag kan klara det!? Anna kör extravegansa (stavas nog inte så)/pulver och har gått ner 8,2kg på två veckor.
Midsommar närmar ju sig, bara 6 veckor och det vore helt underbart att kunna ta på sig en klänning som satt någorlunda. Sen är det ju bara två månader och lite till så är det dags för återbesök hos kirurgen. Börjar få problem med magen...om jag säger så här, jag kan inte ta i för att göra nr 2, för jag har ingen kraft i magen...och det kan ju inte vara bra...el? får ner hela näven mellan magmusklerna!

Detta vet ni (ovan)...är mitt mål...är så trött på att se gravid ut =(
Fotot är utan gördel som jag annars brukar ha...

1 kommentar:

  1. DET ÄR INTE VÄRT PENGARNA !!
    det suger..mårskit..yr..blääää!!!

    satsa iställetpå GI! minvän går nerlika mktsommig och jag svälter mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)