Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


söndag 11 juli 2010

Sprungit

Har varit ute o sprungit, 3,10km blev det. Så skönt!! Fick ett ryck
här i kväll, känns bra. Känns gött att jag håller vikten trots
uppehåll (igen) med gi!! E laddad för ny start!! De har så man kan
köpa månadsvis med personlig coaching på giviktkoll.nu funderar på
att köpa denna! Enligt deras uträkning ska jag kunna nå min målvikt
till den 28 sep om jag startar nu.... Och det är ju sååååå
snart!! Jag är så jäkla taggad att bli klar med denna resa nu!!

Kram på er!!
Anna saknar din blogg!

Och ni som tittar in får gärna lämna en kommentar, ett hej räcker!!!

1 kommentar:

  1. min blogg tas upp snart.. bara 2 veckor kvar =) såååskönt med uppehåll. har oxå behållt vikten trotts ätit normalt. men har ju som sag tinte mått bra i magen heller. men så fort jag vet vad det är blir det att beta av de sista 15 kg ! wiiie.. vi fixar det!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)