Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


torsdag 22 juli 2010

Tjockare än någonsin??

Ja!! Så känner jag mig varje fall! Batterierna i vågen är slut så
jag vet inte... Men hamnade med sidan mot speglen i dag och
jiiiiissses vilken chock!! börjar fundera över om jag är gravid på
riktigt!! För vilken kagge jag ligger inne med!! får vara slut på
detta nu!! Aug o sep kommer bli Sten hårda, jag laddar allt vad jag
kan psykiskt för att verkligen vara inställd på kommande ca 8 v.

Mitt nästa delmål är att se hur mycket jag kan gå ner i 9 v med
stenhård mat hållning (gi) och lågintensiv träning minst 3-4
gånger i veckan!

Invägning 26 Juli
Slutvägning 30 sep
(9 veckor)
Vägnings dag Tisdagar

Kram Sandra

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. nuuu kör vi!
    jag väger mig måndagar!
    men denna veckan kör jag torsdag då jag ska väga mig på xtravaganxa mötet.

    viii fixar detta. jag är sååå laddad!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)