Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


fredag 14 januari 2011

IForm med Ankan!

Sökte till hennes program men kom inte med :( hade varit skönt att bli piskad till träning och hjälp till rätt kost! Får ju inte se så mycket av kosten men det man får se verkar gott o bra! Mailade henne igår kväll i morse kom svaret :)


Hej Sandra,

Tack snalla for ditt brev, trakigt att du har problem :(
Nar det galler vikt minskning sa maste du andra din relation till mat.
Borja med att ata 5 sma maltider om dagen, lat det inte ga mer an 3h mellan varje mal.
Det satter igang din amnesomsattning.
Hall dig borta fran mjol produkter, socker och salt.
Du maste trana vikter och kondition.
Lycka till med allt

Kram Anna Anka

-----Original Message-----
From: Sandra Nilsson [mailto:stubimen@hotmail.com] 
Sent: Thursday, January 13, 2011 2:35 PM
Subject: Hej!

Hej Anna!

Hittade din mail adress bland chatten och tänkte be dig lite om hjälp! Jag har tre barn varav tvillingar och har fått delade magmuskler (10cm brett o från revben till höftben) jag ska få hjälp med detta av landstinget som ska sy ihop musklerna igen så jag äntligen kan få bort min puttande mage! Magen har oxå blivit extremt ful o så jag ska även göra en bukplastik samtidigt! Men nu till paniken!! Jag har gått ner 13,5kg men nu är det stopp :( jag bor i skogen utan körkort, men en pt hade varit underbart! Jag har fastnat i viktminskningen :( hur/vad ska jag göra för att gå ner de sista 10kg ? Tips på mat? Vill inte op mig innan jag är klar! Är 162 väger 70kg målvikt 58kg

Mvh Sandra



Sandra

1 kommentar:

  1. Hej Sandra!

    Vad du kämpar bra! Tufft med magmusklerna men vad skönt att du kommer att få hjälp! Jag behöver också gå ner drygt 20 kg för att komma dit där jag var när D och jag träffades. Per aspera ad astra – "Mot stjärnorna genom svårigheter". ...

    KRAM Josefin

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)