Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


onsdag 19 januari 2011

Ooo så kör vi igen!!

De sista 10kg nu då...

Fick ta tjuren i hornen Och kliva upp på vågen! Slutade gi och min sista vägning var den 19/10 och då visade vågen på 69,7kg för mig helt ofattbart att vara under 70kg äntligen så varför i helsike slutade jag då?? Jag har inte vägt så lite på hur länge som helst! Suck! Ibland undrar jag hur man är funtad! Nåja! Jag vet om att jag måste ha mina dalar för att nå mina toppar! Känner jag inte för det så funkar det inte!! Jag måste verkligen komma igång med träningen! Det räcker ju faktiskt med 15 min om dagen på crosstrainern det ger ju mer än ingenting! O jag har inte tid till mer!! Jaha nu har jag babblat på om allt möjligt och ni är väl förstås nyfikna på vad vågen visade ;) den visade hela 70,7 kg! Så på tremånader med massa onyttigheter och godis varje dag o massa snabbmat så har jag gått upp 1kg! Med tanke på vad jag faktiskt har tryckt i Min stackars kropp är jag rätt nöjd! Är med i tävling, vi är 4st tjejer som ska ner 10kg till sommaren, den som vinner ( i% av viktnedgång) vinner något fint :) men det finaste är ju helt klart äran och den nya kroppen :) 







Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)