Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


tisdag 11 januari 2011

Vikt!'

Måste säga att det är skit kul att så många tittar in på min blogg fast att det är evigheter sen som jag uppdaterade! Skäms på mig!! Får dåligt samvete! Men det känns gott att många är nyfikna och kanske rent av hejar på mig där ute!! Kanske om ni lämnar en kommentar el två... Kanske då blir jag grymt motiverad igen ;)

I dag kollade jag mig i spegeln och min första tanke var.., fy fan jag måste banta!! Och det måste jag verkligen! Har gått upp ca 1,5kg och magen är som en redig kanonkula :( mår skit när jag mår så här, känner mig som en uppstoppad katt!!

Är ju med i en viktminsknings tävling tillsammans med tre andra brudar ska vi nå vårt mål 10kg vardera till sommaren! Och jag är jävligt sugen på Lyckas!!!


Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)