Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


torsdag 29 september 2011

:(

Blir så arg förbannad och ledsen, Fick ett brev i dag där det stod att linköping inte kunde hjälpa mig med bukplastiken och att jönköping nu ska disskutera hurvida de kan gå vidare.. Ringde jönköping för jag vill prata med LÄKAREN men får någon jäkla sjuksköterska som inget vet om mitt fall. Känner mig så utelämnad när jag inte kan få fråga och prata med läkaren. Sjuksköterskan trode det skulle bli ett nej! Hur fan kan jag få ett JA sen ett JA till och när jag nästan är i mål får jag ett NEJ! Det suger! Magen ser förjävlig ut jag har burit tre barn varav jag hade gigantisk mage för att jag bar TVILLINGAR som har gjort att min mage ser ut som den gör. Jag blir så förbannad!! Är det bättre jag hade vägt 150kg och sen gått ner så jag hade fått det jävla förbannade hänget som det talas om hela tiden?? Jag sa stop vid 83kg det kanske jag inte skulle gjort med facit i hand. Sen får ni ursäkta men de som ätit upp sig och får en betald GBP och sen en BUKPLASTIK det är fan förjävligt!!

Det suuuugggggeerrrr!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)