Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


måndag 12 september 2011

Vecko vägning

Näst sista vägningen innan den slutgiltiga vägningen på onsdag. Fick inte riktigt det resultatet som jag ville och hade hoppats på! 66.2kg visade vågen och jag trode faktiskt att den skulle visat 65.9kg varje fall för kvällsvikten igår va kanon bra. har inte vägt så lite på kvällen någongång innan. Men vågen visade 66.2kg =( en viktminskning på 0.5kg så egentlligen är det väl inte dåligt men jag vill ha MER!! Jag måste ha mer! Men jag har ff två dagar på mig =) har gett upp hoppet om att väga 65.0 men 65.6kg det borde jag kunna klara av!!

Onsdag är sista vägningsdag och den stora dagen...återbesök hos kirurgen! Nervöst och spännande.

Sofie leder just nu viktminskningstävlingen!

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)