Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


torsdag 8 september 2011

Usch

I går var det en sån där jobbig dag! Hungrig, mega trött och kände mig allmänt kass! Men ny dag i dag! 6 dagar kvar! Syrran med familj kommer i helgen och då kommer tiden gå fort! Hade taco kväll med fam Lejsjö/lager igår! Men det gick bra! Vatten och en shake som jag ställt i frysen en stund innan! Längtar tills på onsdag! Dels för att jag kommer äta.. El jag vet inte om jag kommer äta el köra på med bara pulver tills jag är nere på 60? Konstig känsla! Känner ett stort behov av att äta samtidigt som jag inte alls är sugen på att äta! Inte ens tacosen igår fick mig att känna Ooo vad gott!

Tycker att jag har klarat mig väldigt bra denna gången! Har varit hård som sten! Per tycker tom att jag har varit riktigt duktig denna gången! Vad jag är rädd för är att när jag slutar går upp alla kilo igen! Jag vet att 2 kg går jag ju upp men det är bara vatten!

Nåja! Mooooot 65kg :)

1 kommentar:

  1. Så fin du är gumman!!!! Super super snygg!!! Håller tummarna för dig! Kram Louise

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)