Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


måndag 21 februari 2011

:(

Ännu ett negativt inlägg :( VAD gör man när orken eller viljan inte längre finns kvar? Har världens bästa mål att se fram emot, operationen väntar runt hörnet! Men kravet är ju minst 5kg minus till! 5KG det är ju egentligen ingenting, men ändå så finns inte orken där! Hittar ingen lust att gå ner mer även om jag både verkligen vill bli smal och behöver minska o vikt! Jag vill inte längre vara med på denna resa jag vill att den ska vara klar NU! Pulver är en snabb lösning, men jag fixar inte pulver, jag är ju hungrig då jag får magknipp när jag kör pulver :( tänk om jag bara hade kunnat stå ut i två-tre veckor!! Varför kan andra o inte jag? Ibland tänker jag att det finns ju dom som är mycket större än mig som kräver mkt mer mat och de klarar ju att leva på pulver!!! Då tycker man att denna hungriga kvinnan med skulle klara av det och beta av de sista 10kg i rask takt!! Varför är jag jämt hungrig för? Dricka mkt vatten?! Ja! Det hör jag och pinkar alltid med, men det hjälper ju inte!! Usch vad negativ jag låter, men just nu känns det så hopplöst men ändå så nära! Jag vill oxå vara i mål och slippa denna skiten nu!! Jag hatar att vara tjock! Blää!

1 kommentar:

  1. ge inte upp, hitta gnistan igen.. du kommer klara detta!!! Heja dig!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)