Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


onsdag 9 februari 2011

Hammm

Vet inte riktigt vad jag pysslar med el vart motivationen har gått o gömt sig! Hittar den inte :( känner inte för detta längre! Vill att det ska vara över nu! Funderar på att rivstarta med bantarsoppa, el grönsakssoppa i finare ord! Det e ju bara 7-dagar! 7-dagar borde jag väl kunna hörda ut! Man får ju äta annat med!! Jo! Jag tror jag gör det o börjar torsdag! Nästa helg ska vi träffa pers föräldrar så då blir det ingen vettig mat! ( hon lagar god mat det är inte det ;) men det blir ingen vettig diet)

Har jobbat nättern nu o mår illa av hunger och trötthet så jag säger godnatt för denna gången!!

Kram

1 kommentar:

  1. Kom igen nu Sandra! Det går om man bara vill! Stå på dig! Du klarar det här, det är tufft jag vet, men inte ska du väl ge upp? NÄÄÄÄ det tycker jag minsann inte, du är bättre än så! Som du sa till mig, det är bara psyket som testar oss. Tänk om, ändra ditt tankesätt som gör att du klarar det! För det gör du!!!!!!

    Vi kan kämpa på tillsammans, för jag håller på att dö. Typ. Men har jag gett upp? NEJ! Var stark!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)