Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


lördag 26 februari 2011

Sista resan!

Måste bli av NU el så kommer det att bli aldrig! Går ff och försöker intala mig själv att köra pulver! Slipper laga mat och slipper planering av mat bara att köra på! 3 veckor hade jag tänkt för att kickstarta lite sen gå över till lchf/gi igen! Vägde mig i kväll och vågen visade 71,6 ok! Dumt att väga sig en kväll när man både ätit o druckit mycket men det fick mig att inse att sista viktminskningsresan måste ske ny innan kilona sakta men säkert kommer på mig igen!

Pulver... ?? Försöker att intala mig att det kan vara lösningen på de sista 10kg! Vad tror ni?

2 kommentarer:

  1. Kämpa på! Jag har inte följt dig, men vill ändå peppa lite! Du har ju ett verkligt mål att nå, som har förankring till något konkret,dvs. operationen. Många av oss andra vill ju "bara" bli strandsmala och liknande. Du kanske kan köra lite pulver bara, som middag/kvällsmål istället för något onyttigt?

    SvaraRadera
  2. Hej anonym! Kul att du hittade in till mig o skrev några radder! Tack för din peppning det behövs :)

    Kram Sandra

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)