Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


måndag 1 februari 2010

Är så dålig...

på att uppdatera denna bloggen...jag vet!! kanske för att få typ två personer vet om den?? Kanske hade det varit bättre att fler får läsa den så kanske man blir lite peppad?? Men jag skäms ju för min vikt och här blottar jag verkligen min stora fobi. Jag som annars inte tillåter att folk tar kort under bröstenoch ner. För det säger jag till dom..och ska de visa korten är det väldigt viktigt att det bara visar från brösten och upp..

Men nu ska jag kämpa så jag verkligen når mitt mål denna gången, vill kunna ta med mina barn till simhallen. Får stor klump i halsen när jag tänker på att jag inte varit och badat med tvillingarna..Men jag kan inte visa mig i ett badhus. Visar inte ens mig här hemma. Det är strikta tillsägelser till Per att när nattlinne ska på får han inte komma in. Är livrädd att han ska nudda vid min mage när vi ska sova...

Är så trött på detta...men nu är jag på gång..

KÄMPA KÄMPA SANDRA!!!
Den hemska sanningen!!

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar =)