Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


onsdag 17 februari 2010

Vägning

Inga glada nyheter gällande vågen idag...ett +-0 igen...såååååå trist man tappar stinget lite men men det är bara att fortsätta och hoppas på att nästa vecka ger bättre resultat. Nästa vecka är det första etappen...5kg som ska ha klarats av!!! Hopppppppppppppppppppas!!!


För att sporra mig själv har jag köpt en ormlänk, för varje kilo jag går ner ska jag trä på en ny barlock..så nu är det bara 3st.... Ormlänk
Berlocker
Berlocker att trä påGi bok

Fettmättare

3 kommentarer:

  1. GE INTE UPP !!! du fixar detta!!!! kraaaam

    SvaraRadera
  2. japp köpte några förpackningar och ska börja ta det när jag gjort alla prover. hoppas teet smakar gott för jag köpte många ..hahahha... vi får se om de sätter igång magen :P
    men ang pulver det är faktiskt gott men skulle iaf en gång om dagen behöva mat ! hahaahha.. måste ha kööötttttt

    SvaraRadera
  3. förresten bra ide med barlocken. jag har gett mig själv en sak för varje 5 kg.
    när jag nått 20 kg ska jag förlänga håret. sparat alltså ihop 500kr varje 5 kg :P
    sennär jag gått ner 45 ska jag få 10000k av min man att köpa heeeelt ny garderob !!! så jag satsar stooort <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)