Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


måndag 8 februari 2010

Helg...

Ställde mig på vågen i morse bara för att se hur det ligger till..trots kalas och mys dagar med Tacos och lite godis så har det gått ner, men det är 5hg till spå onsdag jag måste ner om jag ska hinna med mitt "tidsschema" =) I kväll ska vi kanske köpa crosstrainer, fick julklapps pengar av pappa, så detta blir klappen =) den på Rusta har fått bra omdömen..

Jag tänker fortsätta att ha helgen som ett OK att äta lite gott tillsammans med familjen, men det innebär inte att jag kan frossa i godis och läsk...Läsken försöker jag undvika är mycket socker i men skulle jag vara sugen så tar jag lite popcorn eller chips...och lyxar kanske till maten lite. För mig är detta viktigt om jag ska kunna leva så här..

Just nu är jag ju i rivstarten vilket innebär att jag inte är mjöl, socker, osv och kolhydraterna får inte överstiga 5g/100g..men snart är det dags att gå över i balansfasen och då kommer jag äta lite mer fullkornspasta osv..

Nu är det frukost!!


Rustas Crosstrainer, vad tror ni? (info)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)