Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


fredag 19 februari 2010

Godis...jag vill ha goooodddiiiiissss

Så JÄTTE sugen på godis i dag...men ajabaja Sandra...vill ha choklad...helst i mängder. Sån tur är har vi inget hemma bara Liams påskägg som jag redan handlat...men där i är det jätte mycket godsaker. Ska ut och äta en bit fullkorns knäcke i stället. Är sugen på att köra rivstart ordentligt i två veckor. Dvs sätta kroppen i ketos vilket innebär att man tar bort (som nu fast hårdare) allt socker, vetemjöl osv så man minimerar kolhydraterna till 20g/dag. kroppen omvandlar då fett till ketoner som bränsle istället...så förbränningen blir fett...

Nu ska jag umgås med min älskling lite...han är lite trött på mig nu som alltid sitter här!!!

Godnatt och trevlig helg!!


1 kommentar:

  1. Du är såååå duktig!!!
    Kämpa på !!!!!

    jag längtar tills jag kommit halvvägs!!! SKA SKE INNAN SOMMAREN!!!!!!!!!!!!!!

    berätta mer om ketos !
    krraaaamm

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)