Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


tisdag 23 februari 2010

Hamm...

Tänkte jag skulle lagt upp en bild till på mig..letade och letade men jag har visst lyckats ganska bra att hålla mig undan kameran och på de foto jag finns a! där är det från bröstet och upp. Precis som det är tillsagt. Ska foto mig själv lite mer. För ner i vikt ska jag banne mig denna gången. Det får ta sin lila tid...så då kan det vara kul att ta fram dom gamla korten och säga titta HUR såg jag faktiskt ut!!

Har ett par "regler" för mig själv i min viktminsknings resa..


1. Att inte ha regler

2. Det finns inga förbud. Det är inte förbjudet att äta godiset men attans dumt att göra det och det vet jag ju om. Men är det förbjudet ja! då är det svårt att låta bli och jag blir bara mer och mer sugen. Så inga förbud. Det sunda förnuftet får användas här.

3. Ät en portion och ät lagom. Drick mer vatten det mättar oxå. I gi- är det ju okej att äta fritt man behöver inte väga osv. Men en portion det räcker!

4. Dricka mycket vatten

5. Motionera regelbundet.


Kramar


1 kommentar:

  1. har oxå vägning imorgon.. wiiieeee.. sååå spännande ! lycka till!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)