Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


lördag 6 november 2010

-10kg

Ja! Tycker ni inte det är dags nu att beta av de sista 10kg? Det tycker jag! Två månader sen har jag ju satt som mål att jag ska ha nått mitt mål på 60kg! Förhoppningsvis kommer jag ju att minska lite i kg när jag har op mig! Är jag inte nöjd sen! Ja då får jag ta vidare beslut då! Jag vet varje fall att jag måste ha mina uppehåll för att hitta ny glöd och orka kämpa mot vågen igen! Påtal om våg var det ju inte längesen jag köpte ny men batteriet är redan slut :( måste akut köpa nytt!!

5kg/månad är jäkligt mkt men vi får köra på och hoppas på att vågen går neråt!

Plockar fram bilden på mig själv då och få o påminner mig hur jag såg ut innan mina graviditetet! Jag tror dock aldrig att jag kommer att se ut så igen, jag tillhör nog dom dom efter mina grav har fått kvinnoformer och det får jag se som en stolthet, jag har ju trots allt burit i fött tre barn <3

Dagens utmaning blir att skriva veckomeny!! O en handlelista! Suck det är det som är det tråkigaste! Men så är det ju så spelar det ingen roll om man bantar el inte!!

Puss

1 kommentar:

  1. Hej vill bara säga att jag tycker du är helt awsomeee ;0)
    Jag håller själv på i samma bana som du, men jag har bara två barn, min mage ser hemsk ut ush blir äcklad. Tycker du e jättefin ;0)
    hur blir du motiverad?? jag har såååå svårt att hålla händerna borta från frestelser, dessutom när jag då tar mig en titt i spegeln blir jag inte ett dugg motiverad att sluta äta.
    Några bra tips??
    Kämpa på du e grym, ha det gott

    Mvh Sofie

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)