Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


söndag 7 november 2010

Motivation?!

Fick en kommentar av Sofie, hon undrade hur jag håller mig motiverad! Och jag ska ärligt säga att det här med motivation kommer och går! Och jag har accepterat att det är så! Visst viktminskningen tar länge tid men det får det vara värt! Jag kommer i en fas där jag känner att nu jäklar är jag taggad och då kööör jag på! Sen kommer den dära svackan och blir den för stor tar jag svackan. Skiter i gi för ett tag! MEN jag väger mig varje dag jag vill ju inte skjuta i väg i vikt utan max pendla på ett kilo upp och ner! Sofie jag hamnar jämt med fingrarna i godispåsen när jag är i mina svackor Under gi-dieten hittar jag andra "söt saker". Det finns ju alt kakor osv. Men när jag väl bestämt mig för att gi,, då kör jag på det! Godis för mig kan då vara öl korv och brieost eller en el två bitar 70% choklad som jag LÄRT mig att tycka om (lite ;) )

Förr var det att bli beviljad som höll mig igång nu har jag blivit det och nu känner jag att jag vill INTE bli opererad om jag inte gått ner 10 till. och vem vet jag kanske får chansen att bli opererad till jul och vara fin till sommaren! Jag vill inte vänta mer nu, men det går inte att skynda på en viktminskning så det får ta den tid det tar!

Så kära vänner som kämpar som jag, KÄMPA PÅ!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)