Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


söndag 14 november 2010

Vägning!

Inhandlade nya batterier till min våg och fasade lite... Men det visade sig att jag stått nästan still :) 3hg upp! Det kan jag leva med!! Men det har blivit på tik för mkt godis, polly och popcorn den senaste tiden/veckorna! Det har varit något varje dag! Vet inte pm jag ska vara nöjd (eftersom vågen ändå står still) el gråta (för att jag verkligen är ett litet godis monster)

Nåja handlingen har inte blivit av! Måste skaffa körkort så jag kAn handla själv! Skyller inte på mannen hade jag sagt att han skulle handla hade han åkt men det är så surt att behöva skicka iväg honom jämt när jag vet att han hatar att handla! Men visst resten av familjen behöver ju med äta :)

Påtal om äta så ska jag äta frukost nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)