Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


onsdag 24 november 2010

I'm back...

(något strul med bild uppladdningen så jag får lägga de i egna inlägg! Texten är i fel färg hoppas att det går att läsa ändå)

:) yes i går började jag och kommer att köra fram till jul -5kg hoppas jag på minst :) minsta acceptabel vikt inför jul är 65kg det klarar jag :) snälla grannarna kommer att låna ut sin crosstrainer till mig så det blir träna träna träna! :)

Mål 1 gå ner 10kg
Mål 2 operation och återhämtning
Mål 3 träna träna forma kroppen gärna med en pt!!

Har köpt ett diet paket, och jag måste säga protein dryck tillsammans med gi är det bästa som finns :)

Bra mellan mål, bra om man är i farten, bra för fettförbränningen, helt enkelt super och har lågt gi! Just nu på kampanj pris, kolla här: http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/fardiga-paket/renates-dietpaket?utm_source=slimjim&utm_medium=cpo&utm_campaign=slimjim

Detta ingår:

- Diet Pro (för diet och viktkontroll)

- Opti Nut (unik dietbar 12st)

- Omega-3 (fiskolja)

- Vimi-Pro (flytande näringstillskott)

- Shaker

 


Profiber = gott bröd!

Fick tipset på gi expertens Ola lauritzson blogg! 
Fått bra omdömen kolla vidare här: http://kolhydrater.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=e4a7dee1-bd00-48bd-afa8-d84d68b9aaaf

Chipsen längst ner är JÄTTE goda :) hittade dom bland lösvikts naturgodiset! Snöigt innehållet ska dessa kunna ätas! Oooo de var sååå goda! Krispiga mums! Kan mycket väl byta ut pollysarna mot en skål med dessa! :)

Jag gillar när det är foto på bloggar... Gör ni? Så här kommer jag med på ett par bilder!!! Gud vad jag längtar tills den dära magen försvinner! 

Kram till er alla!!


Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Hejsan Sandra! :)

    Vad kul att du hittade till mig!

    Jag vet inte exakt hur det är med gi och hur de ställer sig till kosttillskott.
    Men omega 3- tabletterna samt vitamindrycken Vita Pro är det absolut inga problem att ta.
    En proteindrink kan vara ett bra komplement till att ta som ett mellanmål mellan de stora målen för att få
    lite variation, och där behöver du inte oroa dig om kolhydraterna överhuvudtaget!

    Jag hejar på dig, du är grym som är så målmedveten när det gäller din kost och träning! Det är bara tuta och köra! Håll mig gärna uppdaterad hur det går! :D I min blogg under kategorin "Träning och hälsa" hittar du många tips och trix på kost och träning för att komma i form (om du skulle vara intresserad).

    Lycka till!


    Kram Renate

    SvaraRadera
  2. Självklart får du lösen till Leons blogg, tror jag bytar i morgon.

    Jag brukar läsa dina bloggar via mobilen.. och då kan jag knappt kommentera, så jag är också himla dålig på det. Men ska bättra mig, vet ju själv hur kul det är med kommentarer :) Man behöver ju inte skriva så mycket.

    Måste också säga att jag tycker att du är grymt duktig med vikten!! Jag hade aldrig fixat det!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)