Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


söndag 7 november 2010

Nordic Club

Pratade med Nordic Club i dag som har en "tävling". Det kostar ifs 6000kr att vara med men det kanske är värt det?

Tävlingen heter Biggest Winner och den som lyckas bäst vinner 100 000kr! Det är inte lite det inte! Men det suger lite att behöva betala 6000kr!

Under 8 veckor träffar du en personlig tränare 10 gånger samt annan träning 10gånger, du får även träna hur mycket du vill övrig träningspass, det är mätning och vägning vid start och vid mål!

Det är svindyrt men jag tror att hade jag fått en spark i röven under 8 veckor hade jag haft en chans! Tänk att vinna 100 000 kr och/eller minskat med 10-15kg! Det ni hade vari något! Får fundera över detta ordentligt! Detta kan vara min chans att äntligen få nå mitt mål och sen få leva utan att kämpa mot vågen jämt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar =)