Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


onsdag 17 mars 2010

Dag 56, vägnings dag

Det blev minus i dag på vågen..efter detta springande så sprang jag kanske mest bort kinapuffarna som jag inte kunde sluta äta..hihihi men såååå gott det var =)

Vågen visade i dag 77.2kg allså en viktminskning på 0.7kg =) detta är jag nöjd med...minst 0.5kg i veckan...men visst inte tackar man nej till -1kg i veckan...

Nästa vecka hoppas jag på att få flytta en ny berlock från asken till mitt halsband..sen är det bara 4kg kvar till 10kg...kan ni fatta 10kg..det kan inte jag! Har aldrig lyckats så bra innan någongång...måste berömma mig själv lite...Bra Sandra hihihi

Våg: -0.7kg

Kram

1 kommentar:

  1. grattis min vän!!!! snart 10 kg som är borta!!! wiiiiie <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)