Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


onsdag 31 mars 2010

Jag har levt i synd...

Så är det, jag har verkligen levt i synd nu några dagar, i bestämt i 6 dagar. Men det har varit gott =) (som alltid) I morse kännde jag bara usch jag vill inte mera nu...jag har säkert gått upp minst 2 kilo vilket innebär att jag endast gått ner 3,7 kilo...knappt lönt att fortsätta...
Min pappa var och hälsade på i helgen och det förtsa han frågade var; hur går det med vikten...bra svarade jag (sakta men säkert) då sa han; Det syns ingenting... O00`vad ledsen jag blev. Inte för att det inte syns någonting, jag har ju mycket att gå ner, utan för att bakom dessa (nästan) 6kg så är det ganska mycket "jobb" bakom och jag försöker ju verkligen....så det fick mig att tappa motiviationen lite..

Men i morse hände något oväntat.. Vågen visade +-0 =) Fantastiskt...och någonstans inom mig säger kroppen till mig att inte ge upp nu...Så vi kööööör vidare... =)

Läste om en tjej och det är precis så jag känner det. Så här skrev hon:

"Det nya året skulle bli mitt år. Jag skulle ta herraväldet över mitt liv igen. Se till att jag fick det som jag ville, prata med min sambo säga att jag behöver tid för mig för att bli Maria igen en tjej han blivit kär i för många år sedan inte bara Maria- mamman till hans barn...."

Att hitta Sandra igen är viktigt, inte bara Sandra i vikt utan Sandra som människa...Så förhoppningsvis kommer det att bli ett händelserikt år!


KRAM

1 kommentar:

  1. Du kommer att hitta Sandra igen, det är jag säker på. Kämpa på bara!
    Kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)