Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


måndag 8 mars 2010

Måndag ny vecka

Måndag och ny vecka och ny utmaning! Denna vecka SKA jag ta 5kg hur svårt kan det vara att klara av 3hg.. jäkligt svårt visst om man heter Sandra och gillar att synda. Kan bara skylla på mig själv! Men nu jäklar ska jag ta dom dära hg som är såååå störiga! Ska ju snart ha nått nästa 5kg delmål så jag får ta och sätta eld i baken!



Frukost ca: 2½ dl yoggi. Jordgubbar, 1msk vispgrädde. 1St macka med kokt medwurst

Lunch: Protein drink och 1st äpple (för lite jag vet...)

Middag: Tacos 3 st små mini tubs med fyllning (kyckling)

KRAM



2 kommentarer:

  1. imorgon vägning!! du fixar det!!! 5 kg kommer vara borta!

    SvaraRadera
  2. Hej! Hittade din blogg och ser hur du kämpar. Tycker man ser resultat på de bilder du lagt ut. Klart du fixar 3 hg! *håller tumamrna och tror på dig*
    Lycka till!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)