Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


fredag 5 mars 2010

Utmanad...

Surfade in på Annas blogg där hon skrev att hon blivit utmanad av Annelie att gå ner 5,2 kg till den andra April och jag tror inte att hon kommer att misslyckas! Denna kvinna är fantastikt duktig..Hon har kämpat och kämpat och gått ner ca 1-1,5kg i veckan och hon gör inte som en annan som syndar då och då..utan det är Nej till allt!!

Jag läste vidare och fick syn på detta:

SÅ JAG UTMANAR SANDRA!!!
12/3 --> -0,9kg
19/3 --> 0,9kg
26/3 --> 0,9kg
2/4 --> 1 kg
TOTALT- 3,7kg

Nu måste du fixa detta Sandra!!!
_______________________________

Självklart antar jag denna utmaning! Enligt mina egna delmål ska ju 10kg (nästa5kg) ha uppnåtts den 31 mars!

Nu är frågan, VEM ska jag utmanad.är ju taggad att utmana någon med =


hihihihi....
Kom igen nu tjejer...då KÖR vi

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar =)